Pages

14 mars 2015

Presentation, Jenny

Hej!

Jag heter Jenny, jag bor i Gimo och jag går i samma klass som Emma och Lovisa dvs. SA12.

Idag är dagen vi åker till England och jag är mycket nervös. Som alltid när jag åker bort har jag svårt att sova pågrund av nervositeten. Men jag har alltid velat åka till England och jag hoppas och tror att det kommer bli en rolig och lärorik vecka även om jag är nervös.

Jag har valt att gå i skolan i England och det ska bli jättekul att se hur det går till där och se om det finns några skillnader på den svenska och engelska skolan. Min familj jag ska bo hos heter Rena och Keith och jag ska bo tillsammans med Sofia och Ebba från NA12. Jag tror vi kommer få det riktigt bra hos dem. Jag valde att söka till denna resa för jag kommer få erfarenheter och kommer få ha en mycket rolig vecka.


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen packa klart det sista innan vi åker 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar