Pages

15 mars 2015

Jingle bells, pudding and tea.


Efter en lång dag så ligger jag nu i sängen hos min värdfamilj. Dagen började med att vi från Bruks träffades på Arlanda och flög till Manchester via Amsterdam. Flygturerna gick bra förutom att ett barn satt och lyssnade på Jingle Bells konstant under i princip hela resan.
Hon charmade oss dock alldeles för mycket för att vi skulle ha mage till att säga till. Efter flyget tog vi en buss till Ossett där vi alltså är nu. 

Jag var så himla nervös när jag satt på bussen, men nu när jag väl är här så inser jag att det var onödigt! 
Jag har hunnit äta chilli, pudding och dricka Tea, som en äkta Britt! Jag och Maria, som är min host mummy har nu på kvällen suttit och pratat om allt möjligt. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Insåg att jag måste gå upp cirkus klockan åtta imorgon då vi ska åka till York (som jag enligt min host family uttalar heeeeelt fel). 

Nighty nighty, mer uppdatering imorgon!

XX Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar